Wednesday, March 11, 2009

Hari ni sibuk

Hari ni saya sangatlah sibuknya.

1. mesyuarat keselamatan sekolah sampai jam 2 ptg. Saya jadi pengerusi unit keselamatan fizikal sekolah. Kena rancang tugas ajk. Cuti ni dia orang kena bertugas dan saya kena rancang tugas diaorang tu. Malangnya masa tu saya sebagai ketua tak ada. Jadi kena tinggalkan wasiat jerlah kat diaorang tu. Saya tak ada sebab cuti ni saya kena ke IPG THO.

2. Pukul 3.30 ptg ke SK Sri Melati jumpa kak Azlidar, bincang tentang tugasan yang perlu dilengkapkan hampir 40 muka surat.( kerja kursus PGSR )

3. Pukul 5.00 ptg jumpa En. Salaha (pegawai MBJB) tengok kawasan Taman Merdeka. dan berbincang dengannya apa yang patut. Maklumat lanjut akan diberitahu kemudian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails