Saturday, January 3, 2009

BARU DATANG ILHAM

Sepatutnya sekarang ni saya kena fikirkan tentang kerja kursus yang perlu saya hantar ke IPG KCTHO pada 9/1/08 dan 12/1/08. Pening juga kepala nak buat kerja kursus ni. Bukan apa sampai hari ni masih tak ada mood nak buat.

Tetiba je datang ilham tentang Rupadiawan: Klang Kio_pencarian itu. Nak tahu idea tu tengoklah kat rupadiawan.blogspot.com.

Hari juga timbul salah paham tentang Komuniti pelukis Hutan Bandar tu. Projek tu saya dan Ilshah usahakan untuk manfaat semua pelukis. Siapa yang datang pada hari Sabtu atau Ahad itu bukan soalnya. Mungkin Kumpulan Pelukis ARYATI boleh fikirkan. Saya dah lepaskan jawatan pengerusi dan juga keahlian kumpulan tak berdaftar tu.

Malas rasanya nak bercerita tentang konflik kat hutanbandar tu.

Sekarang ni saya kembali kepada asal saya iaitu perancang utama projek menjadikan hutanbandar tempat pelukis berkumpul. secara asasnya tentulah saya dah berjaya. Sekarang ni saya dan Ilshah ialah pengasas Komuniti Pelukis Hutan Bandar. Kami tak ada keahlian lain. pelukis lain yang berminat nak join kami boleh je tapi cuma masa aktiviti. Hal-hal lain tiada kena mengena dengan kami. Nak tahu lanjut lihat komunitipelukishutanbandar.blogspot.com

Hari terfikir nak buat blog panitia seni visual sekolah. Hari ni baru buat drafnya. Nanti bila senang saya akan kemas kinikan datanya. blognya ialah psvsktu1.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails